Saturday, February 13, 2010

New Hobby=Japan Drama


Ni lah bobi baru saya..tengok cerita Jepun tak kira masa..habis class terus on laptop and sanbung tengok cerita dan macam ni lah untuk hari2 yang seterusnya maklum lah drama kan dia banyak episod so nak tak nak kena juga tengok sampai habis
Thanks kat member yang menjadi sources cerita jepun ni...saya tak mensia-siakan usaha baik you all cz semua cerita saya sudah habis tengok hehehe....
walaupun cerita ni banyak episod tapi banyak pengajaran yang kita boleh dapat tau. Buat masa ni saya sudah tengok cerita 1 Litre Of Tears, Beautiful Life, Gokusen 1,2,3& The Movie, Hana Kimi 1, Hana Yori Dango 1,2, The Movie...dan secara tidak langsung saya jatuh hati dengan pelakon jepun ni..terutamanya Oguri Shun and Matsumoto Jun i love them very much...Kalau cerita tu ada dua orang ni memang sikit pun tidak bosan tau jadi semangat pulah mau tengok chheewaa...kepada siapa2 yang belum berkesempatan untuk menjadi pengemar cerita Jepun ni sila2 lah try tengok ok..tapi be careful jangan tengok dua2 actor ni cz this is mine..just kidding lah
Lepas ni kena tunggu cerita baru pulak..
thanks cz sudi baca..
cha na...

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates