Tuesday, March 9, 2010

Teruskan atau lupakan??

Setiap detik yang ada saya terus berfikir sama ada untuk teruskan atau lupakan saja..
tapi semua tu akan m`gundang byk persoalan di kemudian nanti..
kalau saya teruskan, adakah saya akan di terima dengan hati yang terbuka
dan adakah pihak2 yang akan sanggup terima saya seadanya????
i Don`t know what should i do next..
If saya just lupakan saja..apa yang harus saya lakukan untuk perbetulkan kedaan??
Kenapa lah ujian macam ni yang harusa saya hadapi??
untuk apa saya pastikan setiap semester tu berjalan dengan lancar tanpa kegagalan berlaku jika macam ni akhirnya..
its hurting me..OMG...please show me the way...the way that i can see the light of my light..as long as i can get a bit clue i will be better than nothing..

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates