Thursday, February 3, 2011

cinta di hujung jalan.....

kisah kita bermula..
gembira membawah kebahagian..
kebahagian berwarna-warni..
warna-warna yang pelbagai..
tiada siapa yang mampu menggugat kisah kita..
kisah yang terpatri dalam diari cinta kita..
diari yang tertulis nama kita berdua..
nama yang menjadi lambang ikatan pasanggan kekasih..
ikatan yang di angap berterusan sampai ke akhirnya..
sampai ke hujung nyawa hendaknye..
nyawa jika kita masih panjang...

namun itu cuma agan-agan indah..
aku tak mapu mempertahankan cinta kita..
cinta tanpa restu..
restu yang menetukan kebahagian hubungan yang suci..
pedih hati tak siapa yang tahu..

tapi dia tak memahaminya..
dia tidak pernah menggerti apa yang aku alami..
dia tidak pernah peduli sengsara ku ini...
dia hanya tahu menyalahkan aku..
dengan alasan aku tidak memberinya peluang..

fahami lah ini bukan kehendak ku..
"kau tidak berada di tempat ku"
"kau tidak tahu apa yang aku alami"

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates