Friday, October 18, 2013

YOGA FOR HEALTH

Hai semua...

Saya nak share activity & hobby baru saya..
Saya sekarang active beryoga hehee..
Yoga give me energy for my daily life..
Start dengan pose-pose yang simple di mata tapi sebenarnya sangat lah mencabar
kekuatan diri...

Saya mula active dalam yoga awal Sept 2013 dan sudah sebulan lebih berlalu.
Pada mulanya saya takut dan tidak yakin untuk melalukan pose-pose yoga..
Saya bermula dengan Sun Salutation and bila dah selesa sikit baru lah saya
melalukan pose-pose yang agak susah sedikit.

Saya juga membuat research berkenaan Yoga Pose dan membeli buku "Book of Yoga".
Info-info yang saya dapat banyak membantu perkembangan Yoga Pose saya.
Saya kini beryoga bersama dengan seorang teman baik jangan terkejut kerana kami
berlatih bersama melaui Whatsapp sahaja..dan sangat menyeronokkan.

Ok lah, untuk entry yang akan datang saya akan cuba untuk upload gambar-gambar yang saya
sempat ambil semasa latihan..


thanks all,

Love yoga...

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates