Tuesday, May 11, 2010

Aku Kecewa...

Hati ku hancur berkecai
seperti kaca berkecai...
Aku merasakan hidupku akan berakhir disini,
seperti daun-daun gugur dari rantingnya,
aku seperti ingin menjerit,
tapi suara ku tak lagi kedengaran..
aku terasa seperti ingin menanggis,
tapi tiada siapa mempedulikan ku..
aku sangat kecewa,
hati ku bagai di guris sembilu tajam..
hati terlalu sakit,
sakit seperti di toreh2 belati tajam...
aku terasa seperti ingin mati,
mati bersama airmata yang seti menemaniku..

Apakah ini nasib ku,
nasib yang di tentukan untuk ku...
aku tidak sanggup,
tidak sanggup untuk menghadapinya lagi..
cukup sekali ini,
sekali yang telah membuat aku separuh gila..
kau dah melaluinya,
tapi kau ingin orang lain merasainya..

Adakah kau gembira,
gembira melihat penderitaan yang bakal kami lalui,
yang bakal kami rasai akibatnya...
semoga kau puas dengan apa yang kau dah lakukan..

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates