Sunday, May 16, 2010

Rindu..


Dalam masa beberapa hari lagi aku dah tak ade kat UNISEL ni..
cz akan b`pindah ke umah sewa yang baru
maklum lah sem depan dah nak praktikal dah..
Huurrmmm...tak best lah kengkawan semua dah ikut haluan masing2..
Tapi nasib bek lah ade juga due tiga orang yang praktikal kat area yang sama..
boleh juga contact2 gan dorang..{hope so}..

Aku dah t`biasah selalu ade gan member2..
tapi bila dah nak b`pisah ni..
rasa mcm kehilangan pulak..
rasa ade je yang kurang dalam hidup ni..{mcm mn??}

Aku sygkan kengkawan aku..
dah same mcm aku syg kuarga aku..
kat mn lagi tempat aku nak ngadu lepas ni..

Aku nak mintak maaf..
kat member2 aku..
aku tahuu aku byk sakit kan ati korg..
klu ade terkasar bahasa maafkan lah..{aku mmg kasar}

Pas ni jgn lupe nak contact2 tau...

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates