Saturday, September 11, 2010

Kurang Berkenan...

Aku kan memang suka update2 Facebook atau FB
tiap2 hari aku akan buka dan buat2 ape2 yang patut lah
contohnya approve friends, reply comment or comment
status member2...

Aku suka bila ada new friend tau member2 lama or baru yang add
tapi satu benda yang aku tak berapa nak berkenan
iaitu orang yang add kita tu letak nama yang bukan nama sendiri
bukan tu saja ada juga yang letak gambar2 artis or gambar2 pemain bola...

Bila kita tanya siapa kah geranggan tuan punya diri dia akan jawab macam ni..
"tengok lah kat info"..macam mana nak tahu dia tu siapa kalau dalam info
dia letak bukan nama sebenar...nak harap kan "kota marudu" tu je lah yang sama
kalau kita tak approve mula lah nak inbox kita "ko ni mentang2 dah belajar tinggi2
dah sombong pulak"..tu lah yang aku dapat..
Sorry2 ok..aku bukan sombong tapi aku tak suka nak add orang2
yang tak hargai nama yang mak bapa dah bagi kat ko tu..

Tapi kalau ye pun nak guna nama selain dari nama sendiri..
pastikan lah gambar tu ada senang sikit aku nak kenal..
tak ada lah nak salahkan aku bila aku tak approve..
ko pun dah besar kan ko pandai2 lah fikir..
kalau orang buat benda yang sama kat ko
mesti ko pun akan hangin jugak kan..

Aku tak marah..
cuma aku tak berkenan je..

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates