Wednesday, September 8, 2010

Melangkah Pergi....


{kak Linda, kak Zu & Kak ieja...org2 kuat finance department..
tapi jangan conpius ye..kak2 ni semua yang pakai tudung tu..
yang berbaju merah tu MR.HOT}


Tak sangkah aku dah genap 3 bulan berada di Neural..
Lagi ada dua bulan lebih saja lagi..
Aku masih dalam dilema apa yang akan bakal aku lalui
selapas tamat Internship aku ni...



Mengikut perancangan, aku akan kembali ke tanah kelahiran ku
{Negeri Sabah di Bawah Bayu} dan akan mencuba nasib
untuk mendapatkan tempat dimana2 agensi yang sudi menerima aku...
aku sangat berharap agar aku akan terus mendapat pekerjaan {part timt/full}
asalkan aku dapat menguruskan perbelanjaan ku dan dapat
membentu adik2 ku yang masih belajar...
semoga aku dapat membantu meringgankan beban mama & bapa
kerana mereka sudah cukup bersusah payah menjaga dan mendidik
kami semenjak kami mampu melihat cahaya dunia ini



Semoga dilema ku tidak berpanjanggan
kerana masih banyak perkara yang hendak ku fikirkan lagi...
bantu lah aku ya Tuhan ku..teranggilah kegelapan ini
agar aku dapat melihat walau sedikit petunjuk darimu
untuk ku jadikan peganggan hidup ku ini...


0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates